Så glad jag blir på er!

Igår hade jag besökrekord och det är så klart alltid lika kul! I like!

Snart ska jag ge mig av till Centrum med Moppen min och min syster. Ska nog sola eller hitta på något annat. Hon ska ju igentligen vara hemma och fixa sitt rum men jag tror pappa var snäll och gjorde det ist. Hon har tur ibalnd kan man säga.
Hon ska ju måla ränder och fixa hela rummet så därför tar det ju lite tid med mitt rum eftersom dom vill göra klart hennes rum först -.-
Min beställning på min FOTOTAPET blev inte som den blev eftersom jag har så lågt i tak så jag fick en annan idé. Kommer nog upp lite bilder sen när jag hittat sladden. Den är helt borta!! Funderar på att ta systers gammla digitalkamera ist för min dåliga mobil kamera (?) Vad sägs om det. En liten bild om mitt rum före och sedan efter ;) Tror det är någon att hänga i gran!!

Nej nu måste jag fixa mig inför Centrumet. Kom på att jag ska ta spruta för livmoderhalscanser i dag också kl.16.00 så det vart lite ändring i min plan men det fixade sig ändå ;)



Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0