sova eller ut?

Ja vad säger ni? Ska man lägga sig i sänge och glo på film eller ska man ut? Vill ut och passa på när det är bra väder men ändå så är jag sjukt trött så aa vi får vell se vad viljan går..

Men idag har det såklart vart jobbet. Började med målningen men det gick inte så bra så jag somnade ett antal gånger i soffan (a) vet inte hur länge jag låg där och halv såg för man ville ju inte heller att någon skulle se en :P hehe
Men sen kom vi igång lite mer och fan vad smutsig jag vart :( Ursch .
Sen var vi klara där och när det började närma sig mot slutet så skulle jag testa massagestolen och det är nått av det äckligaste jag gjort men ändå ganska skönt imellan år!!
kom hem ochhar nu börjat med maten :D Blir Hockey mat (tacko) 'nej nu ska jag äta vi höres sen :)

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0