Stress

sitter nu vid matbordet och måste komma på nått att äta! Har vart sjukt mycket idag :) Gick ner till Centrum där vi mötte Anna och Denice sen bar vi oss ner till hamnen (jag och BellsaN) mötte Upp några gammla klasskamrateroch deras kusin. Käkade klass och snackade om allt möjligt och hade allmänt jätte trevligt ! Sen vart det hem och svida om och åkte ut till Hästarna ute på järflåtta. Och säger bara stackars min hund som vart attakerad av alla dessa 20 tals hästar. Dom var helt galna. Fy :'(
Kom sedan iväg och åkte mot Tumba för att göra lite ärenden. Fick bli en liuten Cola i sorunda. Var så himmla törstig eller utan pappa var törstig :P
Sen en snabbis till stallet för att göra allt det sista och nu är jag äntligen hemma :D Ska packa klart allt och städa och allt eftersom jag åker mde halv 8 båten imorgon bitti ;O kommer ju aldrig orka gå upp vid halv 7 ! Men men får vell se ifall jag ska ut eller om det bara blir tv tittandes med pappa med lite snacks och cola ;) Eller om det blir ute på byn skulle höra av mig :)

Big love from me,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0