strul!

Snart har jag damp! Min blogg är inte som den ska "/ Går inte och lägga upp bilder eller något alls så jag får se när det börjar fungera igen:)

Dagen har jag bara tillbringat i stallet. Har ridigt och badat ponnyn och fixat allt inför tävlingen imorgon!

Grillning med familjen blir det snart. Ska ställa mig och göra en sallad snart. Ska hoppa i duschen efter salladen och göra mig en ansikts piling och måla naglarna och så:)

Ikväll blir det vell utgång som vanligt. Jag och Bells vill verkliogen hitta på nått kul men just nu står det helt still i mina tankar(?) Någon som kan komma med förslag?


Nej nu måste jag göra lite nytta! Kom på lite mer saker som jag måste göra nu innan päronen kommer hem! ;D










Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0