sun

Så härligt när solen är framme och när vindarna inte är så kraftiga!
 
Jag sjuklingen, vaknade runt 10 tiden av att jag knapt kunde andas så det fick bli lite nässpray och en dusch tyckte jag att jag behövde. Sov helt själv i huset och det faktist inte så läskit som jag trodde det skulle vara. Hade lite problem i början med min spöke inbildning men när jag väl hade kommit till sängs och kollat lite tv var det faktist rätt skönt att vara hemma helt själv i lugnet! 
 
Fick bli en lyx frulle med jordgubbar och mjölk. Har blivit det varje dag nu till frulle. I LIKE!
Sen ringde jag BellsaN lite hastigt eftersom hon ville till stranden så när vi väl sitter och kollar bussen skriker hon att bussen kommer om 5 min. Så det vart Hejdå i telen och stressa i allt i väskan och springa till bussen. Vilken tur man har som bor typ granne med busshållplatsen men det gör BellsaN visseligen också men vi båda kom på bussen iaf, Och jag kan säga att det var BARA pantionärer på bussen. Men vad gör dom på bussen (?) Ska inte dom ligga på stranden i bahamas eller nått (?) Ingen som vet!

Men iaf. Mikaelah kom ner och solade och snackade lite skit. Och nu sitter jag hemma hos Mikaelah. Hon har nyss kommit ut från duschen så nu ska vi laga oss lite mat.
Saknar mammas mat (a) Hihi

Nej nu ska jag glutta runt lite på internet. Har verkligen saknat internetet! 

Big love from me,, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0