Torsdag

Ja nu är det Torsdag igen. Fredag imorgon, Redan! 
I går vart det ut en sväng och badade faktist! Var i hamnen efter det och käkade lite glass och hade det trevligt och kom hem rätt sent. Enliget mitt jobbschema när man nästan ska vara hemma vid 9e redan och det var jag dock inte!

Men idag. Vart en liten sovmorgon. Fick dra en sväng till Sorunda och göra lite ärenden och kom till jobbet då jag får världens Migrän. Och nu menar jag inte ont i huvudet utan migrän när jag känner hur det är som ett band som är snurrat runt huvudet och som dras åt imellan åt och jag kan knappt vara ute för solen för mig illamående och aa vill bara lägga mig under ett täcke just nu! 
Men klarade av lite, så målade alla däcken och sen vart det en stund framför datorn. Sen vart det en sväng till nynäs. Åkte ut på sjön för att kolla nått skyddsförråd som SVEVIA har där ute någon stans. Det är verkligen såå skönt att åka båt och verkligen härligt att se Nynäshamns skärgård! Så fint! 
Men nu är jag hemma och ska proppa i mig lite tabletter inför träningen så jag kan träna idag.

 Ska fundera på något att äta till middag och kommer verkligen inte på nått "/ humm...
 
Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0