Trött?

Nu har jag äntligen kommit hem efter denna dag!
gick upp runt 10 i 6 och jag var såklart skittrött! Kom upp och stekte mig ett par äggmackor som jag älskar på just mina tävlingmornar. Känns som om jag kommer igång lite bättre då (?)
Tävlandet gick vell bra resultatet har inte kommit ut en men bäst av 10 tror jag! Så bara det roliga kvar imorgon ;D TERRÄNGEN!

Så nu vad händer nu ?
Jag har vell en plan om att hoppa i duschen. Vet inte än om jag sk med ut och käka? Får se. Är verkligen inte sugen på Pizza eller sallad eller vad som nu finns så jag får se. Ska nog iaf ut med Bellsan och Mikaelaah! Vad vi hittar på vet man aldrig :)







Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0