dåligt humör.

Jag är på så dåligt humör. Vet inte varför. Har visseligen vart JÄVLIGT mycket idag och jag går snart in i väggen men ärligt talat så vet jag ine vad jag ska göra..

Men iaf. Idag vart det inte så jobbigt på jobbet idag heller .. Målade lite däck och sen skulle vi till Ösmo för att sätta ut GP link block sen vart det hemmåt :)

Åkte till hamnvik för att träffa Bells och Mikkan och dom och sen vart det hem igen. :) Så nu vet jag inte vad jag ska göra funderar på att börja fixa min sänggavel vart lite sugen nu. Ska försöka göra om lite i min garderob för ska bygga ett litet smink plan i gardeboben så vi får se vart jag börjar ;)

Big love from me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0