Färdig!

Yey ! nu är jag äntligen klar ! Klarade och sätta ihop hela sänggaveln själv med några utbrott :D Men men så är det vell (?)
Vart faktiskt väldigt bra! Men iaf. När jag var klar kollade jag på mobilen och då har min ÄLSKLING skrivit! Fan han kommer lixom hem om typ en vecka och en halv halv vecka, haha kan man säga så? alltså nästa vecka på Torsdagen! Och aa så klart ska det ställa till med lite problem det också men endå vart jag på bättre humör när han hade skrivit så hoppas det håller till imorgon :D Fan vad jag saknar han :'( Det är så tomt i sängen och bara hans närvaro fattas och det har redan gått två veckor nu sen sist vi sågs och jag håller på att bli tokig, jag klara det inte länge :(

Nu måste jag sova. Ska upp halv 6 imorgon bitti och imorgon blir de bara måla och måla och måla mera :) så vi får vell se hur trött jag är imorgon kväll och hur bloggningne blir då :)


Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0