Förbannad!

Nu har jag dock fått världens utskällning av mina föräldrar om mitt lilla tal för några inlägg sen. Det jag menar med mitt inlägg var inget förnedrande utan jag vill bara säga till er hur jag känner och mår. Vist jag vet att det är på fel ställe men de är svårt och säga det till er med öga mo öga för jag vet alltid hur det slutar och jag vill verkligen visa att jag kan själv för ni påpekar hela tiden om ansvar och ansvar hela tiden och jag jobbar på det. Men jag tycker att jag inte riktigt får den här stora chansen att visa det men jag kanske har helt fel det kanske jag som inte vet vad ansvar är och kanske inte heller vad ett riktigt ansvar är? Vi kanske missförstår varandra?

Men ni vet att jag älskar er ändå!

Nu ligger jag här i sängen iaf och ska försöka sova inatt. Dom sista nätterna har jag haft lite problem med sömnen och jag vet inte vad det kan vara för hel på mig men det kanske är så ibland? ska försöka sova med Tvn på det kanske hjälper mig lite på traven ?
Någon som har nått bra förslag ?

Big lovr from me,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0