fröjel Gård

God eftermidag! Nu får det bli ett litet och enkelt inlägg.
Vaknade runt 10 tiden och käkade lite frulle och fick årder till att baka en sockerkaka till gästerna. Sen var det "sill" lunch igen inne hos farmor och sen hoppade jag i sängen för en tupplur. Var sjukt trött !
Sen börjdade det närma sig 3 tiden och jag hoppade i duschen och fixade mig och sen kom gästerna vi 3. Fikade och hade det jätte trevligt. Och det som är så kul är att dåde mammas kusin och hennes mamma är väldigt stora frisörer och mamman där är typ lärare och dömmer tävlingar och utbildningar och så eftersom mammas kusin har tävlat en hel del i bruduppsättningar och allt! Hon är verkligen super duktig! Och jag fick dess utom en inbjudan till en frisör mässa till höst.
Och efter all fika så fick jag nu tid till att blogga. Ska snart ge oss i väg till Fröjel Gård. Ett jätte fint ställe. Vi har blivit bjudna på middag ! Jätte trevligt de mää! Så nu ska jag fix och platta håret och få på mig lite make up och så. Out fit är ett par jeans thits och min vita klänning. Sen får det bli klackskorna.

HA en fortsatt trevlig dag.

Big love from me,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0