Glad Midsommar

På er! Kom nyss in från "sill" lunchen och det var ett tag sen man var så här mätt kan jag påstå! Och jag klädde upp mig med min fina vita klänning från Gina och först när jag klär mig i vitt så ska jag alltid klanta till mig så det första jag gör är att jag spiller curry sill(?) på klänningen.....  Och ni som vet så är curry as svårt att få bort så jag fick springa in och tvätta bort det och sen så kommer vi till fikat då jag spiller HELA koppen med kaffe över min vita klänning igen ;O(?) vad är det här? Så det slutar med att jag fick sitta med en rosa handduk och sen gammal filt över axlarna "/ AHAHA så typiskt mig (a)

Men nu ligger jag helt utslagen i sängen men pyamasen (a) jätte mysigt !
Morgonen börjar med att jag får slita häcken av mig ute på tomten med att klippa gräset och fick då världens jävla skavsår och sen när pumpsen skulle på så fick fötterna lida något så nu fick pumpsen åka av så fötterna också får vila ;) 
Ska nog ta en liten tupplur innan vi ska gå vidare till Fam. Gustavsson. Vart inge Varvet (Varvsholm). För ni som inte vet vad Varvet är så är det som Lövhagen typ en liten udde med ett världshus med jätte fina stränder och bryggor och allt. Brukar vara band som spelar och man kan dansa runt midsommar stången där ute men det var ingen som orkade gå dit så vi sket i det :)
I kväll blir det nog grilla och bara umgås! Fick tag på gummsan Tove idag så vi får se om hon är med eller inte?:) 

Nej nu ska jag lyssna på lite mjusik och bara ta det lugnt och smälta all mat !

 
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!  

Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0