Godmorgon

Nu sitter jag i köket igen och ska snart åka till skolan (a) Orkar inte hoppa dit idag.
Kom ner till folketshus och jag tänkte vell att det e vell inte så mycket folk där så jag slipper skämma ut mig för kryckorna nej men då visar det sig vara min skola och en till skola ;O Undra om man fick alla blickor ¨på sig eller  ? Skoja inte ..
Men iaf jag gick hem och fiaxde mig lite hoppade sedan ner tillsammans med Alicia. Hon fixade håret sen så gick vi till Victor och sen åt vi lite och åkte sedan till Sorunda för att kolla på deras bal. Alla var sååååå fina :) Och i det regniga vädret kom pappa och hämtade oss för orkade inte hoppa runt längre .. :( Får så satans ont..

Idag blir det bara ta det lugnt i skolan. Ska prata betyg med min mentor. Sen ska vi massera idag med fast på skolgården sen blir det tårta och klass eftersom båda våra lag van på Camp Grönsdal ;)

Sen får jag vell se  vad det blir ska nog bara vila lite idag :) Ska iaf åka till skolan snart .

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0