Gotland - Here i am!

Nu är jag äntligen här på ön och jag han dock inte blogga imorse "/ Klockan gick alldeles för fort så det var bara hem och duscha och svida om och sen ut med all packning till bilen och sedan dra ner till båten!

Eftersom jag fick reda på lite halvtokiga saker i stallet som gjorde mig sjuk förbannad ville jag ta upp datan och söka efter några nummer men datan fick då damp under hela resan så det var bara för mig att köpa mig en mode tidning. Fick bli Cosmopolitan. Var dock den ända som fanns men den dög!

Kom i land och far och jag åkte och handlade lite. Och så typiskt när jag och pappa handlar är att vi alltid glömmer hälften när man inte har gjort någon lapp... Så mammi fick åka på affären när vi kom till Klinte ändå som vanligt.

Kom in och jag och pappa slängde oss på den coola lampan vi har inskaffat oss till matsalsbordet och det var faktiskt grymt kul att montera upp den och den vart lika cool som jag hade förväntat mig!

Började sedan med maten och gick bli lite pillmat! Rökta och vanliga räkor med lite brié ost med bagett och lite cola. Det satt som smäcken i solen ute på altanen, grymt skönt var det!

Sen ringde en god vän till mig så nu var det ett tag sen jag la på och har nu gett mig upp på rummet och ska möblera om lite och fixa lite. Som jag dock alltid gör! Kan lova lite bilder från rummet efter lite fix. Men det blir ikväll.


Nu blir lite fika och sedan fixet och en blir det nog bloggtime!

big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0