Halvdag

Kom hem för ett tag sen. vart inte så lång dag i dag men fick ganska mycket gjort ändå :) Pappa var tvungen och fara hem eftersom Uffe skulle lämna matjord så jag fick jobba lite hemma ist. Men att sluta lite tidigare idag gjorde mig ingenting.. Då hinner jag packa i lugn och ro. Har hjälpt pappi med takboxen lite och aa nu passar jag på och blogga :) Blir inte så mycket bloggande ikväll ska försöka damma av rummet lite och packa klart och hinna vara men Jonah om han har tid(?) Den jävlen som drar iväg till utlandet i 3 veckor .. Fan dig. Jag är inte alls avundsjuk (yn) !



Nej nu ska jag ta och göra lite nytta. Hoppa i duchen och sen ska ansiktet få en peeling och naglarna ska få lite färg.

big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0