Hard work work

Kom nyss hem från stallet och jag är helt slut i kroppen. Jobbet hos pappa är nog till för att stora starka män ska jobba där och det är ju inte riktigt jag så när jag skulle stå och tvätta med hög trycks tvätten så höll jag på och ramla baklänges för att den var så stark så jag fick klara av det och börja med lite annat. Men själva jobbet tyckte jag var ganska bra endå och väldigt roligt så jag kommer nog jobba en heldel för fick veta att min lön i timman vart väldigt bra och jag vart så klart jätte glad så aa nu ska jag bli rik och mig gör det mig inget att få jobba lite när det är dåligt väder. Heldre det för det är inte min grej att ligga hemma när det är regnar!

Men iaf. Hade träning efter jobbet och gick väldigt bra och jag kom inte hem för så länge sen så nu ska jag bara kolla klart på den nya serien som har börjat och sen hoppa i duschen och sova. Hinner inte blogga lika mycket nu när jag jobbar och rider så imorgon blir det lite mer bloggande tror hag eftersom jag inte ska rida imorgon :)



Big love from me,


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0