Holisch makaronisch!

JAA nu är det SOMMAR LOV!

Kan inte bli bättre!
skolavslutningen var igår och började ganska bra med en lite genomgång. Sen var det dax för macheringen och sen kan jag säga att tårarna bara sprutade :(:) Kommer sakna er något fruktansvärt myket :( När man tänker att hälften av klassen kommer man inte ens träffa något mer.. Vart iaf en jätte bra stund efter allt på skolgården och fick filmer. En från Bells farmor och farfar. Dom hade gjort en film från när jag och Bells inte ens var ett år och till nu genom alla tider. Det är helt sjuukt var mkt minnen vi var izza och sånt ja inte kommer glömma med dig och det var ju två hela skivor fulla med en massa klipp från tiderna och att det kommer yttligare en film till och det är ju sjukt kul. Sen fick vi i klassen en skiva om alla tider vi i klassen. Och aa den filmen var ju hur söt som hälst! Fick även mina betyg och bal gruppfotot och en massa mer :) <3

Kom hem och familjen hade festat till det med en massa presenter och balonger och jordgubbstårta och smörgås tårta och hela köret :)
Sen vart det en liten tupplur innan jag drog till min kära mikaelaah och bells var ju dock också där :)
Väntade på pöjkarna som var otrolit sega men dom kom till slut och Bebbe och Petra med :) Hade det jätte trevligt hos Mikaelah och vi drog vell ut runt halv 11 med lite runda fötter och kom fram till nicksta vid 11. Tog sjukt lång tid men det gjorde inte oss nått. Träffa en massa folk som jag älskar. Folk man inte sätt på några timmar till dagar till månader och till sånna man inte ens känner (y) ! Var jätte trevligt där nere och jag och Jonah och Pappsen var hemma runt halv två och vi mös och käkade lite smörgåstårta och hade trevligt och vaknade runt 9 tror jag av att Jonahs mobil ringde.
Drog och käkde pizza vid arena med Macke i spöregnet.
Satt och häckade ett tag hos mig och drog in till stan med 4 tåget med Jonah Macke Mikaelaah och Erik. Kollade på Baksmällan som jag  verkligen kan rekommendera ;) 
Så kom hem runt 9 och käkade lite och drog ut och mötte Bells och Anna och Paulina en stund och fick höra deras historia från gårdagen och aa alla hade det jävligt trevligt igår tror jag och det är bra! Träffade sedan Alicia en sväng för att höra hennes story och hon hade det också trevligt så ja man kan säga att det var en jävligt bra skolavslutning för mig som tagit grundenten ;)

Nu är det bara ta det lite lugnt och sitta här och häcka och ska vell hoppa i sängs snart ;)

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0