kan det bli sämre ?

så nu är det läggdax för mig. Har vart en filmkväll för mig och familjen och det var både väldigt mycket skratt och tårar. Först fick det bli Vi hade iallafall tur med vädret som jag ger en 4 för! Sen såg vi på I taket lyser stjärnorna och jag har nog aldrig sätt mamma gråta men hon grät verkligen så jag börjar så klart också gråta. Men men så är det bra var filmen iaf.

Och jag sälv vill just nu inte heller leva. Kan nog inte bli värre :(
Ska sova nu bloggar mer imorgon innan jag avlider !
Big love from me,

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Jag och min mamma såg också i taket lyser stjärnorna för någon dag sen. Har inte heller sett min mamma gråta så mycket som hon gjorde :o! Jag grät också massor, den var hemsk :/

2009-06-09 @ 21:52:56
URL: http://atheodora.blogg.se/
Postat av: PAPPPA

skriv bättre varför skriver du ???? Och jag sälv vill just nu inte heller leva. Kan nog inte bli värre :(????

2009-06-09 @ 22:34:31
URL: http://likepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0