Måndag.

HEJ!
Kom nyss hem efter en liten stund med Petra och Anna runt Nicksta. Tjejer har ju alltid nått och snacka om, eller hur? Hehe
Men iaf. Kom tillslut väg till jobbet och det vart inte mycket jobb idag. Kan erkänna att jag var rätt lat idag och i denna värme orkar jag inte gör mycket jag...
Och efter jobbet drog jag och pappi till IKEA för att lämna tillbaka lite saker och när man ändå är på IKEA klart man handlar en massa :D Fick bli lite nya saker till rummet.

Föresten! Idag när jag satt och klickade på blocket . Så kom det upp en sänggavel som jag letat efter i ett år och tro det eller ej så skänker hon bort den och hon hade bara lagt in den för 30 min sen när jag kom fram till den så fort som fan ringde mamma och aa vi var ju då först till kvarn så det fick bli en sväng till Liljeholmen för att hämta denna sänggavel så det har jag ju avslöjat inför rummet. Sen har vi dock ringt på lite andra saker så aa hoppas det blir bra!
Är väldigt skäptisk för saker på blocket när det gäller begangnade över huvudtaget men när det är en sänggavel som en tjej har haft och aa det var inge större fel så vist då går det hem.. Men när folk lägger ut kläder och så, så blir jag nästan ÄCKLAD!
Men iaf. Kom hem och slängde i mig maten och gick ut och har ju vart ute sen dess :)
Kom hem och plockade in allt jag köpt från släpkärran och jag vill verkligen sätta igång nu. Älskar och göra om saker :D Och sen hade mamma min hämtat lite färgkartor som jag sakt att jag ville ha så jag ska nog välja en av dom ;)

Och en NYHET! Kom in på min skola jag hade sökt så nu är jag hur glad som hälst!

Nej nu ska jag gå ner och göra mig klar inför natten och mäta lite saker ;) Yöö


Big love from me,

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

HEllo my new classfriend ;) <33

2009-06-30 @ 16:43:22
URL: http://atheodora.blogg.se/
Postat av: Amanda Påå

Hello my classfriend too ;) <33

2009-06-30 @ 17:00:47
URL: http://petterssona.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHA :D <33

2009-06-30 @ 17:59:18
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0