Måndagen den 22 Juni

Goddag Bloggen och alla läsare !
Ligger nu i sängen och kollar på Bäck! Har visseligen sätt den men det gör inget :) Skulle inte sitte dåligt med en kopp kaffe eller tee (a)
Nej men iaf. Idag har det såklart vart full fart på jobbet. Hade en del och göra så imorgon vet jag inte vad gubbarna hittar på? ;O
kom hem och red och åkte sedan och badade med Bellsan! Var mitt första dopp och jag kan inte påstå att det var varmt. Men izza gjorde det och låg i rätt länge. Fan vill också kunna bada så där! Jag som är största badkrukan. Men så kanske jag håller mig frisk ist för alla är nästan sjuka :( Dock syster faktis så jag ska försöka håkka mig undan men känner mig lite krasslig visseligen.. ont i halsen men jag får hålla mig varm :D
Nej nu ska jag kolla klart på Bäck ha det bra!

Big love from me,


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vart nånstans jobbar du ? :)

2009-06-23 @ 13:07:37
URL: http://nathalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0