MIDSOMMAREN ÖVER?

sitter nu nerkura i sängen och har gjort iårdning mig iför natten. Mamma och Pappa och sis är kvar hos Fam. Gustavsson men jag tyckte att det började bli såååå långtråkigt så jag bar mig hemåt ist!

Men iaf. ´Fick jätte god middag! Vart superduper mätt och sen så börjas det med Connys tjat och bak och hela rulle och jag bara älskar han så mycket! Skulle ja bara tröttna på Nynäs kan jag bara ta båten och komma och säga HEJ jag bor här ett tag och det är så skönt för jag har alltid kunnat prata med han och han har alltid vart som en extra pappa för mig sen jag var 3 månader och det som är så underbart är att vi tänker EXAKT likadant och det gör att vi kan skratta i timmtals!  Så jävla underbart!

Men iaf när Conny och Pappa somnat i soffan bar jag mig hemmåt och kom då hem för ca. 1 timma sen. Har städat och plockat lite på rummet och fixat mig för natten och vill bara hem just nu, även fast jag haft en rätt okej dag men nej.. nu vill jag HEM!

Nu ska jag klicka vidare . Hoppas Ni har haft en trevlig midsommar och ber er om en fortsatt trevlig midsommar dom sista 20 minuterna som är kvara av detta dygn !

Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0