NATTI NATTI <3

Nu blir det nog lägg dax för lilla mig!
Som ni ser så är bloggen fixad! Vart faktist jätte nöjd. Tack Beccie <3

Har haft grymt tråkigt ikväll! kollade på någon engelsk däckare och sedan möblerade jag om rummet om jag nämnde och som jag skulle ta kort på men jag kom på att det inte var någon ideé för har glömt sladden till kameran "/ klantiga jag!
 Men iaf. Vart ommöblering och har sedan legat i sängen nu i hela två timmar och inte gjort ett skit. Men ska försöka sova nu. Har väldigt sto frbi för att sova just här nu eftersom det är dammit och spindelnät och säkert så kryper det en massa äckliga djur här och aa det är det vidrigaste och jag orkade verkligen inte ta tag i det så jag får köra en skurning av rummet imorgon!

Imorgon blir det iaf kalas os sysslingen kl.14.00 och sen är det planerat att åka in till Visby för shopping! WOHO! 
Sen får det nog bli denna skurning som jag nämnt  !:D 
natti natti och sov sött !

Big love from me,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0