Rubrik(?)

Sitter här nu igen och förlåt för min dåliga uppdatering igen -.-!
Har vart jätte mycket nu med jobb och träningar samtidigt som jag vill förska hinna träffa mina vänner så det blir inte någon tid kvar till datorn direkt.

Ganska trött på det här bloggandet för min blogg är sjukt ful och man ser inte kommentarerna och aa allt är så osynligt. Så jag ska försöka ge mig på det här någon dag under min semästa som är om en vecka typ :( Så får jag upp lite mer bilder och lite mer sommrigt i bloggen eftersom den är så mörk och aa lite mer info och grejer ni förstår säkert vad jag menar  ;)  

Men iaf. Idag har det så klart vart jobb och faktist en helt sjukt skön dag! Inte så mycket jobb fast mycket sol. I like!
Fick bara spraya idag och det var sjukt kul och fick dock en hel del mycke färg på mig idag, alltså SOL :D Alltid lika fint och kul.
Åkte en sväng till nyköping för att kolla pappas traktor så jag fick en litet break i slutet med en glass. Jag som aldrig äter gass eller har tyckt om glass så älskar jag MC Donalds klass, Maräng swish. Sjukt god!

Kom hem och stresslagade ihop mat och sedan till stallet och till träningen som var i Sorunda i dag för Pelle. Var ett år sedan man tränade för han så det var lite kul och få träffa han igen!
Så kom hem och hoppade in durschen och gick sedan ner till Centrum och mötte Mikaelah Erik och Bellsan. Var i hamnen och hade det mysigt och så :) Så nu är jag hemma och min mobil dog mitt i allt så vist inte hur mycket klockan var så jag fick skynda mig jätte mycket hem, förstod att klockan är ganska mycket för just mig eftersom det är Work imorgon. Men har dock en sovmorgon:D
Nu ska jag försöka sova så jag inte försover mig imorgon med (a) !

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0