Rubrik?

Jag fattar inte att jag aldrig kan komma på någon bra rubrik ?! Det är nog det jag mest har brist på i hela mitt huvud(?)
Det kan ju inte vara så svårt att komma på en rubrik ? Men TYDLIGEN för mig ....!

Men iaf. Åkte till IKEA idag och vart ju en hel del shopping för hela familjen. Hittade inte direkt nått speciellt till mitt rum men en DVD och en massa inspration av IKEA till rummet så nu är det rum make over för Amanda ;)
Kom hem och åkte sedan till stallet och red för första gången på 2 veckor och det gick faktist ganska bra att rida. Kom sedan hem och magen fick väldigt mycket mat. Har sedan fixat rummet lite och gick ut med BellsaN vid 20.00 och gick och lodade lite och hade kul bara :) Sen gick vi hemåt och drog igång en rullen som jag fick av BellsaNs farmor och farfar. Sjukt sööt film säger jag bara. Så nu är filmen slut och vi ligger bara här och aa vet inte vart vi ska ta vägen kan man ju säga ;D
BellsaN ska nog hem och sova snart tror jag ;) hihih 
 
Nu bli det klicka runt lite igen på Datan ,

Big love from me,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0