Så.

Nu har jag bytt om hela bloggen till min gammla men ska byta headern! Yöö!

Idag har det var Semästa för mig kan man säga. Familjen drog på sjön runt halv 10 tiden och jag låg kvar och slaggade tills BellsaN rigde mig. Hon var på väg hem från stallet och skulle sedan komma så jag gick upp och käkade lite mackor och sedan var hon här :)
Åkte sedan till Hamnvik. Jätte mysigt! Var där till lunch tiden och sen var vi hemma hos mig ett tag och så :) Sen drog vi hem och käkade lite middag hos BellsaN.
Åkte sedan till stallet och fixade och red och sen var det hem och fixa sig och ut och träffade mikaelah!
Henne var det ett tag sen man träffa :) Eller runt en vecka sen tror jag :) Gick ner till hamnen och hade det trevligt. Träffade även Anna Lisa och Sanna.
Sen fick det nog med ute :P Har vart ute hela dagen och tyckte det var dax att gå hem och göra lite nytta :) Ska Jobba imorgon oxå så det blir rätt tidigt till söngs idag. ¨

Ber också om förlåtelse för min dåliga uppdatering men idag var den ända dagen jag var "ledig" och ska jobba heeeela långa veckan som kommer och då lär det nog inte heller bli så mycket bloggande. Får bli sen när jag får min semester. Ska Iaf hinna fixa min header! Det kan jag lova!
 

Big love from me,,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0