så ...

Nu är det lite dåliga nyheter dåda"/
Eftersom jag inte har bloggat på ett tag är att igår på morgonen hade vi Camp Gröndal i skolan det är som en orientering i flera timmar med stationer. Kom hem och vart sängliggandes för att min höft hade låst sig så det var bara att åka in till sös.. Låg där i 8 hela timmar. Syndes inget på röntgen men eftersom jag är född med lukurations problem (höft problem) Sa dom att det har med det och göra och att när jag anstränger mig så blir mina leder och muskler ömma och nu hade dom fått en ordentlig smäll och jag säger att smärtan var så hög att när det var som värst ville jag bara skrika trots alla verktabletter men jag är glad att jag nu får äta en massa smärtstillande och ett par kryckor som jag snart vill slänga ut för jag hatar dom riktigt mycket. Visseligen hjälper det men jag får ont i rygg och foten domnar och så men det sa dom att det kunde bli. Så nu blir det sängliggandes men måste så klart ut och röra mig mig kanske inte ut och springa i 3 timmar.
Men iaf.
Idag har det vell bara vart lugnt hemma. Orkade inte gå till skolan eftersom jag somnade 3 inatt ..
Vart och fixat hårt och var lite i stallet och syster får ju rida nu ett tag så hon är nog glad nu :) Sen har det vart allt sista plugg som kom den här veckan.
Var en sista So komplitering och en No komplitering som jag har lagt på hyllan men kom på idag att imorgon säts betygen kl.12.00 så fick ringa min lilla mentor och snacka lite så ska sätta mig och skriva rent den nu och skicka den till henne :) 

Vill också påminna om alla i min klass o att ta med 50 kr till mig imorgon till presenten till Anna!

Nej nu ska jag börja skriva lite :) 

Big love from me,,
 

 

Kommentarer
Postat av: Fanny - Foto och Vardag

nää jag orkade inte ens rida men skit it, /sis

2009-06-03 @ 22:06:01
URL: http://likepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0