SEG!

hello Bloggen!
Nu var det verkligen länge sen jag skrev och jag har verkligen inte orkat. Det har varit hur mycket som helst
i skolan och bal och andra stunder man bara vill vara med varandra i klassen och vanliga vänner också.
 Har nu inte hunnit kolla när jag sist men en vecka sen sist va?
Men iaf . Förra veckan var ju dock inte så rolig eftersom det mäst bara var att hoppa runt på dessa kryckor och bara vila för att bli bättre och jag är verkligen inte en sådan person som vill ta det lugnt utan jag vill ju vara frisk och kunna röra på mig. Så nätterna blir inte så roliga! 'Det bara sprätter i kroppen och jag vill bara kunna göra mina glädje hopp och allt jag brukar för det bara kryper i kroppen på mig :)
Men efter en helgs vila och filmtittande och allt  så vart det bättre:)

Skolan denna vecka har varit jätte rolig och bara ängnat tiden till klassen. Måndagen vart det inte så mycket i skolan. Åkte in till Haninge C för att shoppa allt det sista till balen och kom hem och fixade lite. Jonah kom och sov här, Jätte mysigt!
Tisdagen var det nått på kvarnägen men  inget jag orkade agaskera mig i eftersom jag gick på kryckor och endå inte får göra nått större och hade inte heller lust och göra nått eftersom balen var på kvällen. Så Jag mikaelaah och Bells drog hem runt 11 och jag duschar och fixar iårdning allt inför balen. Jag och mamma åkte ner till C för att köpa lite annat till balen och sedan vart det frissan. Vill tacka Sussane för att du fixade mitt hår. Det vart jätte bra! <3
Sen var det bara hem och fixa allt och pappa kom hem med bilen :D tack för det med, utan den hade det vart tomt :( <3
Kom till utsikten och jag orkar faktist inte förklara hela balen utan bara med ett ord att det var en FANTASTISK kväll. Jag har aldrig kännt mig så där fin och att alla var så glada och positiva och att alla verkligen, alla var med varandra! Synd när det bara är knapt en dag kvar tillsammans :( 
Kommer så klart upp en massa bilder sen från balen. Facebook antar jag att det redan är en massa. Bli vänn med Amanda Peettersson ;) 

Men nu iaf. Jag kom nyss hem från skolan. Har vart en jätte mysig dag med klassen i idrotts hallen. Så nu ska jag faktist städa mitt rum eftersom "tjocka" släkten kommer idag/ imorgon och jag kan säga att det ser ut som helvette där nere från inatt då jag kom hem och bara slet av mig allt och hoppade i sängs :P
Sen måste jag komma på hur jag ska göra med mitt hår och allt imorgon. ska man sminka sig(?) Jag kommer ju Ändå stor BÖLA !?
Men det får jag se, har ju nått och fundera på nu iaf . 

Nej nu ska jag börja städa lite och fixa för morgon dagen :) HA det bra!

big love from me, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0