Sleep!

Nu har jag gjort mig klar för natten så nu blir det vell en massa sittandes framför datan halva natten. Men jag har iaf en anledning att sitta framför datan ;)

Imorgon blir det en "sill" lunch med farmor och farbror micke. Sen ska vi till varvet och möta fam.Gustavsson och sitta och fika där sen bär vi nog oss av till dom och att grilla och ha en trevlig middag. Men kanske inte blir så kul för mig (?) verken Tove eller Jonathan är hemma men det kan ju visseligen bli kul med att sitta och prata med Conny!
Sitter också pch funderar på vad jag ska bära imorgon. Tror det ska bli samma out fit som jag hade på skolavslutningen..

Nej nu ska jag krypa under täket och kolla vidare !



Älskar den här bilden! spelar ingen roll hur vi ser ur på den här bilden. Den bevisar ändå hur kul vi har haft i hela 15 år darling <3!




big love from me,

Kommentarer
Postat av: bells

fan vad jag älskar dig bästa vän, sice 1993! <3

2009-06-19 @ 18:23:50
URL: http://bellsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0