Soccial!

sitter nu i vardags rummet och kollar på tv. Finns verkligen inget annat och göra :(

Åkte in till Visby och kom till MC donalds då det börjar spö regna ? WHAT (?)
vad är det här tänkte jag men som tur var att vi bara skulle sitta inne och fika! Kom till Gunilla och Hasses Gård i Burs och jag bara älskar deras gård. Det är en liten prylbod med stall och lite allt möjligt sen har dom gjort om ett hönshus till värsta aa typ kosthall/fikahall/danssal! Helt otroligt snyggt !
Skulle också så gärna vilja bo på en stor egen gård. Sen bar vi oss hem efter god tårta och mycket inspration. När vi kommer hem så blir det ett toppen väder! Blir så glad då.
Hjälpte till ute i trädgården efter att gräset är 1 m högt och aa det vart lite jobb tills jag ger upp för gräsklipparen orkade inte ta allt gräs så då började jag med mitt städande på mitt rum och det vart mycket bra !
så nu har familjen Gustavsson anlänt. Familjen som var med oss i Thailand. Denna familjen älskar jag också bara för aa deras humor med min är HJÄRTA! Ni som vet om mitt aphalsband så är denna familj inblandad av detta köp! Kan lägga upp en bild på den någon dag när jag kommit hem!

Big love from me,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0