SOMMAR!

Ja nu är jag tillbaka hemma igen och kan blogga. Det är lite tråkit jag inte hinner blogga men det är nått jag ska försöka med när jag ska åka och tävla.
Helgen gick iaf bra jag var själv med pappa så det var lite mer ansvar men det gick ju bra endå :)
Slutade som två så fick med mig en blå rosett hem :)
Idag var det skola som vanligt. Mötte Bellsan och hade så klart vanlig skoldag idag men jag tyckte det inte vart som en vanlig dag endå.
Var otrilgt vart och nu börjar det verkligen bli summer :D!!
Jag och Petra satt en stund utanför skolan och solade och funderade på vad vi skulle hitta på men vi hittade inte på nått så vi gick hem till Petra ist och gick sedan till Centrum och satt hos Malin ett tag och sedan gick vi hem till mig för att hämta lite saker för vi skulle ner på nicksta och sola ;)
Kommer ner och pratar lite med min syra sov var där och fick sedan sjuss hem av Robin.. Så de vart inte så mycket solning.
käkade lite mat och jag och pappa åkte sedan till stallet för att packa iårdning allt från i går och sen så red jag en sväng runt gymnasiet.
Sedan åkte vi på affären och skulle handla lite till morgon dagens aktivitet :)

Sen har jag ägnat all tid åt pojkvännen min :) <3

Nej nu ska jag faktist sove eftersom det inte vart så mycket sömn i natt :( Har visseligen sovmorgon till 10 imorgon men det kan vara bra och somna i tid endå ;)

Big love from me,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0