Tårta!

Hej hej !
Kom nyss hem från skolan. Fick en massa tårta och grejer i skolan så nu är jag proppmätt :D Sedan var det betygsprat med min mentor och dety visar sig att jag höjde mig i två ämen! Vart man glad eller ? KLART SOM FAAAN!

Nu är jag så klart asglad och ska ner och lägga mig ocg vila så jag slipper hoppa på kryckor hela nästa vecka också men det måste jag igentligen men aa vi får se ;) hihi

Ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra :( Pluttis är ju sjuk så aa. Ska nog bara vila mig. Blir nog en sån helg :( Ska till Runsten och fixa imorgon inför tävlingen på söndag så det blir vell roligt visseligen :)

Nej nu måste jag vila . Skriver sen !

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0