Tidigt till sängs!

Ja nu ska jag försöka och lägga mig tidigt idag. Har ju somnat runt 2 varje natt nu men börjar ju jobba på måndag igen så måste försöka vända tillbaka dygnet lite. Pluss att jag ska upp tidigt imorgon bitti så nu ska jag försöka sova i någolunda tid :) Har pakat och stått på och nu när jag legat i sängen har jag kännt mig så konstig ... Jag tänker på minnen, kännslor, kärlek, sorg och en massa så det vart jätte konstigt i mitt huvud nu :( Har så mycket tankar omkring olika saker att jag blir rikigt sur på mig själv i vissa tillfällen .. Typsikt !!!!

Nu ska jag försöka lägga huvudet på kuden och räkna får och försöka sova lite! Godnatt every one!

Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0