Torsdag

Hello alla läsare!
Är faktist lite piggare idag en vad jag vart som andra dagarna:D Fick ju en liten sovmorgon idag så det är vell det:)

Jobbet idag har inte vart så jobbigt. Sprayat hel dagen idag men har också hunnit tvätta två bilar.
Kom hem och käkade lite och fixade allt till träningen och åkte sedan och tränade :) Gick jätte bra idag med :)
Kom hem och fixade allt och gick ut och mötte Jens och Bells :) Satt och snackade lite och så :) Så nu är jag hemma och har duschat och fixat mig. Visseligen ser rummet ut som F*a men jag ska städa imorgon! I promes!

Imorgon är det jobbet. Får lite sovmorgon imorgon med :D Jobbar själv imorgon eftersom Calle är ledig :) Så vi får se vad cheferna hittar på imorgon. Tror det får bli lite röjning med sax och de:)
Sen bir det hem och bada och rida hästen. Ska ju tävla på Lördag och fick veta att min start inte alls var någo rolig så ska upp runt 04.00 på Lördag (y) Toppen! 

Nu ska jag kolla lite tapeter till rummet :) Ska göra iårdning mitt rum. Hade tänkt och göra det innan Jonah kom hem så det skulle bli en liten överraskning med det blir det någ inte :)
Och jag tycker att Jonah ska ta och komma hem nu ! Saknar dig sjukt mycket och det har bara gått en vecka :( <3333 bajskorv :(

Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0