Ursch!

Fan vad jag inte gillar min blogg just nu! Åh vill bara kunna fixa den så den blir fin. Om det är någon som känner sig utmanad på hur jag vill ha den så  kan ni vell slänga iväg en kommentar eller nått om ni vill. Skulle vara as kul och snällt <3!

Men iaf. Vart och tävlat idag så har inte vart så kontaktbar. Gick jätte bra. Slutade som trea så fick med mig en rosett, plankett och hederspris med mig hem iaf!

Kvällen har jag tillbringat med min bäse vänn BellsaN! Bara vart ute och haft det mys och träffat en massa folk ;) !

I fredags så vart det inte så mycket fixade stallet och sen var jag ute en sväng med moppen och bellsan :)

Orkar tyvär inte skriva nått mer.  Men jag ska iaf försöka fixa bloggen :)
Ha det bra!
   
                 Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0