Varför?

Ja, varför ska folk dö.. Så klart att ingen lever förevigt men att unga som dör av olycks händelser tar så jävla mycket på mig!
Finns inte så mycket och göra än att fortsätta leva själv och hoppas på att det inte ska hända mig eller någon annan! Vill iaf säga Vila i frid Robin som körde ihjäl sig här på Gotland idag. Du var en nära vän till min vän så därför vet jag hur hon känner och att sörger med henne och alla andra <3 Hoppas du får det bra där uppe även fast jag inte kände dig eller så men det kändes när hon berättade för mig och vill därför säja Vila i frid Beje <3 ..

Men iaf.
På Fröjel Gård var det okej. Maten var vell inte så där jätte bra men det dög! Sen vart det en lite diskution i bilen på väg hem på att jag ska börja tänka på vad jag äter. Vist att jag "tröstäter" när jag är på Gotland för att äta är det ända som finns och göra här och att jag tycket verkligen att det är bajstråkigt här på Gotland! Så när jag kom hem så vilade jag ett tag och sen vart det på med lite mjukare kläder och gav mig ut för att springa och som jag kanske inte igentligen skulle ha gjort. För det första får jag inte springa med höften och det förstod jag då eftersom min höft började verka så ska börja äta tabletterna som är kvar eftersom jag inte ens har ätigt hälften av dom typ "/ Förbaskat dåligt av mig! Sen så kommer jag till ängen som jag ska springa över, då ett stimm med massa insäkter kommer så det slutar med att jag får springa baklänges kanske en 100 m och kommer ytligare en massa när har gett upp springningen p.g.a min höft.. Så nu ska jag nog bara äta lite sundare när jag kommer hem och kanske ut och gå raskt ist och börja ta mina tabletter ist så kommer det nog bli jätte bra eftersom min figur inte är så jätte toppen ..
Mamma sa att hennes kompis hade tagit bort alla kolhydrater alltså potatis, ris och pasta och alla sötsaker i sin mat och hade då gått ner 8 kg på två veckor eller nått sånt och aa det är vell ganska bra , eller ?
Så nu fan ska jag ge mig fan på att figuren ska bli finare!

Ska börja paka nu och fixa allt för imorgon eftersom vi måste åka runt halv 8 tror jag så allt bara är klart så drar man på morgonen.;)
Kommer ner om 3 veckor igen. Suck!  Fan jag pallar inte med det här!

Big love from me,,


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, då ska jag oxå med :P

2009-06-21 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0