vart är sommaren ?

Nu blir jag lite halv sur! Vart har solen tagit vägen? Det har ju regnat konstant hela dagen.. Hoppas det blir bättre väder imorgon eftersom jag ska jobba imorgon.

Idag har det inte vart så mycket på spel iaf. Var i stallet och red och fick ett bra resultat till slutet.
Sen var det hem och duscha och fick lite mat i magen och sen har det vart bajs tråkigt hela tiden. Hatar när det inte finns nått att göra och ingen vill hitta på nått heller :( hum....
Fick med mig syster ner till solariumet och solade 20 min. Det ar iaf super duper skönt! Jag har verkligen börjat bli blekis igen och eftersom man färgar håret mörkare blir det automatiskt att man ser blekare ut och aa funderar igen på attgå till en frissa och färga håret lite ljusbrunt med ljustonade slingor? Får nog fundera på det ;) .... 

Imorgon blir det upp tidigt och åka och jobba. Får se vad det blir imorgon. Ska visseligen bara jobba Måndag och Tisdag sen har men en liten semester över midsommar då det blir Gotland -.- .. Orkar verkligen inte åka dit oc vara social och min familj vet att jag hatar att vara där och aa vis jag ställer ju alltid upp för dom när dom vill att jag ska åka med. Sisst jag skulle över vid påsk vart det lite bök för jag hade spåntant get mig fan på att vara hemma men fick dock inte som jag ville, Och när jag väl gör som dom säger så blir dom inte ens tacksamma och tackar inte för det att jag följer med och det är då man verkligen tappar lusten att följa med flera gånger och jag blir så trött på det men dom verkar ju inte fatta direkt eller så täker vi på helt olika sätt (?)

Är jag dum i huvudet som tänker så här (?)



Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0