12 Maj

Gadagens. Sitter nu i sängen och har funderat på att blogga men det har lixom aldrig blivt av (?)
Skolan gick vell otroligt fort hade två lektioener och sen en hyper sköns lunch och det hämska provet som alla verkligen har gott och längtat efter hela dagen för att få skiten gjort, Igentligen var det bara ett test i No nationellt så om man har tur kunde man inte sänka sig med där med kunnde man höjja sig, så jag hoppas på det bästa.
Provet för mig gick iaf bra och slutade sedan skoldagen men slöjd!
Kom hem och fixade iårdning allt fixade också en frissatid till balen:)
Åkte till stallet och red och kom hem vid 18.00 igen. Började med maten och käkade lite och sedan har jag pluggat lite. Suttit och strykt under en massa text på papper och funderar på om jag ska hoppa i duschen nu. Tror det lutar not det hållet sen blir det nog lite upplockning av golvet och fortsättning på pluggandet.
Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0