14.13

Kom nyss hem från lunken! Var sjukt laddad för att springa och kom runt på 40 -45 min tror jag. Sen kom jag hem och blir anklagad för att jag fuskat ;O Vad är det här?!
Men iaf skolan gick något fort och nu har jag duschat och gjort mig lite fräch! Jonah kommer om han hinner. Jag skulle tydligen i väg på tävling och han åker ju på Cup så vi får se hur det blir?!

Imorgon ska jag nästan upp med tuppen tror jag:) Ska ner och sola med mikaelah. Hon har aldrigt solat i solarium förut så vi får se hur det blir av. Jag ska iaf sola :D

Sen blir det nog plugg. Allt ska ju vara inne på Måndag så de är något stressit :( Pappa kommer hem idag från kryssningen så jag hoppas han har nått gått med sig till mig också :)

Nej nu ska jag nog städa rummet efter mina galna brudar som vänder nästan upp och ned på hela  mitt rum när man släpper in dom här :)

Big love from me,

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA , vem anklagade dej :O

2009-05-20 @ 15:58:53
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa du .. Pia idrottsläraren hade inte sätt mig tydigen och sedan hade magnus sätt mig i mål så inte fan vet ja :S sen säger min syster till alla att jag fuskat bara för att jag sa det vid middagsbordet i går men det tog hon tydligen as seriöst ;O Fittunge! Hatar när man bli anklagad för saker som man inte ens gjort :S

2009-05-20 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0