22.16

Ligger nu i sängen och ska snart blunda :) Syster sover hos mig i natt med på grund av att farbror ligger i hennes säng :)
Har inte mått så bra idag, Lite om ständigtheter "/ Men blev dock inte bättre för att sova men kunde fortsätta att plugga lite endå.
Var ute med hunden också och det var faktist skönt att vara ute och gå själv i sommarmörkret. Pratade dock med Tove i mobilen så det var bra :)
Imorgon kommer hon och jag ser framemot det faktist :)  
Skola imorgon och stallet på en gång så jag kanske hinner till RIX FM festivalen men eftersom jag ska tävla på lördag så är det en heldel så jag kanske tar tåget in själv och möter upp Tove där. Vi får se. Får inte glömma att köpa hem Donken mat till min lilla plutt som är sjuk också :) du är allt bortskämmd:P!

Sen lördag blir det tävling på morgonen och är nog hemma i bra tid eftersom det bara är en klass och inte så många starter och inte heller så långt ifrån så är nog hemme vid lunch :)
Kvällen kommer nog bli mysig :) ska bara grilla och ha det mysigt! Bli nog jag Tove Alicia och ev. Mikaelaah och Jonah om dom orkar ;)
Nej nu ska jag glutta runt lite innan jag ska blunda ..

Big love from me
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0