Ansvar?!

Sitter nu i sängen och funderar en heldel på det här att ta ansvar (?) Mamma ringde mig när jag var ute och sa att hon var besviken på mig. Jag borde ta större avsvar . Men vafan ? Jag tar vell tillräckligt med ansvar?
Jag vet att man ska ta ansvar nu när man blir äldre och tänka sig för och allt det men jag tycker jag är väldigt duktig ?!
Hon var besviken på mig för att jag har det så dammit (?!) Är det normalt för en mamma att klaga på att det är dåligt ansvar ? Jag får mitt barnbedrag på kontot och betalar allt med det och gör inte slur med det. Jag hjälper oftast till med maten och andra saker i hemmet och pluggar på det jag borde men jag vet att pluggandet och städandet har legat långt ner på listan nu för tiden men jag orkar inte! Hur stressigt som hälst i skolan och inte bara det utan en heldel andra saker också.
Men nu har jag bestämt mig jag ska bli bättre på det mamma , jag lovar! Ska städa rummet och allt med damma och det imorgon. Men det som jag blir så förbannad på är att vad fan gör mig syster hon lever i ett jävla paradis?!

Nej nu ska jag försöka sova hoppas min lilla ilska försvann på det här innlägget !

Godnatt <3

Big love from me,

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha. du, fanny lever inte i ett "paradis" om jag känner henne rätt :)

2009-05-09 @ 15:29:16
Postat av: Amanda Påå

hahaha nja eller asså vi dåda lever nog jävligt bra men hon tror det är värre och säger allt värre en vad det är?:P

2009-05-10 @ 11:19:14
URL: http://petterssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0