äntligen får jag säga godnatt

Har verkligen längtat hela dagen att få gå och lägga mig! Vart ju ingen rast eller ro för mig idag nej! Började med svenskan som spårade ut helt totalt med hela 4  A4 papper och sedan har jag bara framsida innehållsförtäkning och källor kvar så det e en hel del kvar!
Han fan nästan inte ens och duscha idag så nu fick jag offra mig till en sen dusch som jag verkligen behövde kan jag ju säga!
Imorgon blir det Friends i svanisparken hela dagen för åk. 5 6 7 och kanske 8 också har ingen aning vet att det är 7 iaf ;) Lunch på Verona i think och sen pizza kväll med klassen. Kan det bli bättre diet?

Blir inte så sort inlägg för jag vill sova nu och ska upp tidigt imorgon och fixa mig eftersom dom andra i min klass fick sovmorgon. Skit friends!´:p
Nej ska inte klaga nått mer nu.

Godnatt<3

Big love from me,

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Sv: Aha, men det blir nog bra :D hoppas jag klarar mig på mina betyg också! Har sänkt alla känns det som -.- men jag valde enskede i andra hand ;)

2009-05-26 @ 13:54:37
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0