Chill kväll

kom nyss hem från Sorunda eller har vart hemma ett litet tag :)
Var ju nere och sola med mikaelaah och det gick faktist bra :) Jag drog sedan till runsten och kollade vell på syster när hon red och sedan var det något slags möte in för tävligen som vi ska ha :) Åkte sedan hem och fixade mig och allt och Petra och hennes pappa hämtade mig inför kvällen :)
åkte till Willys för att handla lite käk och kom till Sorunda vid aa jag har faktist inte en aning :) Grillade och hade mysit men vi tröttnade rätt fort för det var inte så mycket drag som vi ville ha som pappa hämtade oss så vi var hemma vid tion nu för en timma sen :)
Sjukt tråkigt men endå ganska skönt :)
Imorgon blir det verkligen plugg och plugg och mer plugg för det vart inte så mycket idag :S

Nej nu ska jag faktist ta och städa lite och fixa så jag kan hoppa i sängen :)

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0