Förlåt

för min dåliga uppdatering. Har inte hunnit med allt.
Var ju i Farsta igår och var hemma runt 2 tiden då jag lovat mamma att städa mitt rum och kan säga att det gjorde jag. Dåde damma och damsög och rensade bort gammla saker och hela rullen. Åkte en stund till stallet och kollade på syster sen drog jag hem och fixade mig och dog sedn till Jonah. Åt middag som var jätte god, TAck! Sen myste vi lite och sedan vart det utegång :) Var sjukt kul att vara ute var as länge sen det var vi alli hoppa som var ute förra sommaren så man fick en liten flash back (!?) Jag och Jonah kom vell hem runt halv 12 och hanns gulliga mamma kom så snällt med benn och jerry glass(a) Bortskämmda unge! Var gott ettag tills man blev proppmätt på denna glass så farssan tog resten -.-
Vi gick ner och glodde lite tv och somnade inte fören vid 3 då jag vart sjukttrött och vaknade vell runt 11.00 tror jag och log och drog oss ett tag och käkade lite frulle. Mamma och Pappa  hade dragit till IKEA så det var rätt lugnt hemma. Gick med Jonah hem ett tag och sedan tog jag moppen till Alicia och snackade en snabbis med henne och sedan drog jag och syster till stallet. Jag red en snabbis och nu är jag hemma :)

Mamma och Pappa köpte en röd matta till mig på IKEA så tack så mycket för den! Nu får jag äntligen lite färg i mitt rum. Så färglöst rum och trist :( Måste nog göra en lite make upp på rummet snart asso.

Nu ska jag fixa mig lite och hoppa i duschen och plugga tror jag :)

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0