Fredag

godkväll alla glada! Har inte blivit ett enda inlägg på hela kvällen. I know! Men det tar jag igen nu.
Kom nyss hem från stan :) Har vart inne på Rix FM men vet inte om jag kan påstå att det var så bra som the vocie som är bäst :)
Men iaf! Skolan imorse gick vell bra. Gick hem på lunchen för att min vänn från Gotland kom :) Gick sedan tillbaka till skoaln då vi skulle ha Vals på idrotten. Och då känner man verkligen hur det börjar närma sig balen:D
Var sjukt vart ute så vi satt och möt lite i solen innan sista No lektionen ;)
Åkte sedan till stallet och red och fixade allt till imorgon (tävling):)
Hem och sved om lite och fixade och tog sedan tåget in till stan. Mötte en gammal vänn. Lite roligt faktist. Sen kom men tjära fjortis syster in och hennes kompis -.- HAHa nejdå skoja :) De var roligt med dom också!
Så kom nyss hem med tåget ;) Fick bli lite donken mat på tåget på vägen hem. Känndes som om det vara var jag som satt på tåget eftersom alla glodde som fan men det fick vell bli så idag. :)
Nej nu är jag sjukt trött och ska ladda in för morgon dagen ;)

Big love from me,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0