Fredag

Fredagen på läge som var riktigt tråkig!
Började med skola och gav oss ner till Konsthallen för att fixa till utställningen. Sedan var det en kort engelska efter det och sedan genomgång innan showen skulle börja! Var otroligt kul och stå på sen som var nästan 6 år sedan man stod där! älskar det!
Sedan var det ner till konsthallen igen och vara lite sociala och sen var jag med Petra ett tag innan jag tog lilla moppen till stallet :)
Red ut med Mary . Kom hem och fixade lite i rummet och käkade tacko "Hockey mat" enligt Fam. Carlsson! HAH
Sen åkte jag hem till Bellsan och gick ut och träffade Anna och Jens :) 
Så nu är jag hemma med världens största växtverk :( SUGER! 
Det vart en liten kortfattad Fredag av  hela Fredagen men jag är verkligen bajs trött och har så jävla ont i benen (a)
Imorgon blir det bara Chill I think :D

Nej nu ska jag fixa lite i mitt lilla rum :) Bye bye

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0