fuck the life

Hur ska man hinna med allt? Det är inte alls många skoldagar kvar och hur mycket kompliteringar och prov så jag tror jag snart går in i väggen. Jag blir verkligen bara mer och mer skoltrött för varje dag och man måste verkligen kämpa för att komma upp ur sängen men jag måste fan ta tag i det här nu. Inge mer ute och bara sitta inne och plugga (?) Är det nya Amanda Pettersson? Tror fan det, iaf sista veckorna!
På tal om skola på är det ju Matte nationella imorgon del C, näst sista! Inte så taggad med suttigt med matte hela dagen sen mikaelah drog. Har också skrivigt lite engelska och man hinner fan inte mer. man blir ju verkligen trött att sitta flera timmar. Sen vill man ju hinna äte lite middag och sen har man ju ett rum som ser ut som ett helvete och man hinner inte ens duscha (?) Nej fan! Måste bättra på det här nu!

Men iaf. Ska hoppa i duschen nu och sedan blir det lite städning av rummet annars kan jag inte sova och sen blir det förberedning inför skolan imorgon. Och det som jag hatar av allt på morgonen är att vad ska man ta på sig ? jag har inte ens kläder att ta på mig
?! Därför kallar jag nu mitt liv för fuck!

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0