Goddagens

OJOJ nu ber jag så mycket om förlåtelse för min dåliga uppdatering för dagen men jag ska försöka berätta allt :)
Började ju med igår "natt" Då jag kom hem och la mig i sängen och somnade jätte fort. Vaknar av att jag hade en konstig dröm som jag då trodde att jag hade, men det var det dock inte utan det var någon som knackade på mitt fönster på riktigt ?! Jag hade ingen aning om vad klockan var eller nått och tänkte bara ligga så still som möjligt så den som är utanför inte hör mig. Och när jag väl ska lägga huvudet på kudden igen så knackar det igen :O Då jag börjar nästan stört böla och jag hade ingen tele så jag kunde ringa syrran och vågade inte röra mig så den som stod utanför mig skulle börja knacka mera eller krossa runtan. Men jag ligger där som en frusen gris i sängen och vågar knapt andas men efter en ganska långt tag då jag hört hur den hära människan eller kanske ett djur har gått somnar jag som tur var.

Jag vaknar sedan av att det vibrerar i mitt huvud (mobilen) Och var så klart ett sms.
Då visar det sig att jag har 8 meddelanden av rebecca filbi 03.18 på min mobil och hon frågar iaf jag är hemma kl. 3 på natten ... Då slog det mig att det kanske var hon som var så jävla läskig och knackar på mitt fönster mitt i natten ;O
Tillslut kom det fram att det var hon och hennes mobil hade gått lite sönder när hon skulle till Daniel! Den jävlen ska ha stryk som skämmmer mig till tårar ! :D nejdå <33
Kunde då äntligen andas ut eftersom jag gått och funderat på det hela dagen ...

Åkte sedan moppe till stallet med syrster yster för att rida en snabbis innan vi skulle till Gustavsberg.
Gick bra trots att det spöregnade när jag körde och när jag red men jag kom hem iaf.
Fixade mig och åkte sedan och aa fick yra runt lite innan dom kom. Fikade och hade det mysit och den lilla bebisen också som är så sööt! Sjukt söt så man bli nästan lite sugen på en bebis men det är ju så läsit när dom börjar skrika så nja inte min tur en får nog mogna lite på den sidan av Bebis avdelningen i hjärnan!
Kom där ifrån efter ett litet tag och kom hem och när jag kliver in i mitt rum luktar det otroligt mycket VITLÖK;O kom på att jag käkat vitlöksdipp med bröd i natt och stod under sängen och var inte så där jätte fräscht (a) Typsikt mig ...

Vart käk efter ett tag. Grillat ! MUMS! Sedam vart det lite städning i rummet efter gårdagens panik av kläder. Sen fasnade jag framför robinson som jag inte sätt någon gång alls "/ Så de var dax nu och det var faktist ett väldigt bra och spännande avsnitt tycker iaf jag ;)

Nu sitter jag då här. Framför datan och har skittråkit. Jonah kanske kommer förbi, vi får vell se. Så nu blir det vara glutt runt lite på datan och lyssna på lite musik ;) Hoppas ni får en bättre och roligare kväll en mig ;) 
Sjukt jobbigt att jag och mamma fortfarande inte är vänner eller hur man ska kalla det .. Började kanske prata lite idag men har inte snackat med henne på riktigt som vi brukar.4 dagar har det gått nu och det känns jätte konstigt .... 


Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0