Godkväll

Har nyss färgat fannys hår igen-.- Haha misslyckades ju förra gången så nu fick det bli mörkbrunt :) Men iaf. Gick ner till Centrum för att köpa mig en kaffe efter skolan med mikkan och träffade på Erika och Emmsan så vi satt och pratade lite. Sedan var det dax för vaccin spruta mot livmoderhalscanser! Gjorde lite ont men har inte ont längre iaf :D efter det gick vi hem till mig och tog det lite lugnt. Somnade en 30 min tror jag innan jag körde hem Mikaelah. Åkte sedan vidare till Stallet och tog hand om min otroligt söta ponny! Åkte sedan till lilla Aaxlund för att fira henne på henns fördelsa dag!
Käkade en bulle och fick även bli kaffe sen så drog jag mig hemmåt och åt lite middag ;) Sen vart det färga syrrans hår så aa ska nog kolla igenom veckans plugg lite nu eftersom jag inte hann det igår :) 

Nej nu ropar syster!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0