Godkväll

Ligger nu i sänge helt själv och kollar på tv men det är hur trist som hälst där på tven :( Kan dom aldrig ha nått bra på tven ? Blir ju snart galen:P
Pluggade som en Idiot idag och gjorde klart hela SO uppsattsen och skulle skriva ut om Obama men fick ju dock inte så bra så jag lackade och fick bara ut en sida av tre (?!)
Sedan orkade jag inte med det mer. Alicia kom förbi och hon var hör nog i drygt en till två timmar tror jag tills Vikot kom och hämtade henne och följde med ut för att kolla på hans nya bil ! Rätt snygg och hellt grym färg!
 Kom sedan och och hoppade i duschen och fixade lite och gick upp och tog mig en macka och en kopp te :)

Imorgon är det ju skola som vanligt och en hel del plugg känns som om tiden bara rinner iväg och får inget gjort. Satt tre timmar idag med so ?! jag är så seg så det går inte och förklara(?)

Big love from me,

Kommentarer
Postat av: naliie

najs :D vilket program ska du gå? :D

2009-05-12 @ 08:53:40
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Micke

Fin blogg :)

2009-05-12 @ 15:55:28
URL: http://migueel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0