Godmorgon

Sitter nu i skolan och har inte så mycket och göra "/ Har mina svenska uppsats hemma och skriver den hemma så nu har jag hela svenskan på mig att blogga.
Vaknade idag och var sjukt trött men hur glad som hälst ! Denna dag kommer bli bäst! Käkade en rijäl frulle med två mackor och tee. Sen bar jag mig av till skolan. Mötte så klart BellsaN också.
kom till ksolan och alla redovisade So förutom min grupp och en annan grupp. Så ska göra det på Onsdag ist för vi hade tydligen inte redigerat filmen :S Men nu kom pojkarna men en ny redigerad film så det blir nog bra tills på Onsdag.
Hur det kommer sig att jag är glad idag är många orsaker. Först vaknar jag för att jag ser fram emot min hår make up som jag har längtat efter i flera månader! Sen kom jag till skolan och filmerna på redovisningen var sjukt roliga och sedan fick vi sluta tidigare och då fick vi längre rast sen så fick vi vara i datasalen på svenskan och sen hade grabbarna fixat filmen sen sa sivert att Pia inte var här så idrotten blir lite änklare vi ska springa men sivert lär n og inte kräva så mycket av oss som han gör på svenskan ;)  Kan nog inte bli en bättre dag och det kommer massa mer roliga saker på hela dagen :D

nej nu ska jag faktist gå till Matsalen och äta köttbullar :D
Ha en lika bra dag som mig idag ;)

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0